11 Ağustos 2010 Çarşamba

BARTU' NUN RÜYASI

       Bu sabah erkencikten kalktı kuşum ,biz daha çıkmya hazırlanıyoruz ...kalkarkalkmaz anne diye seslendi ,efendim oğlum dedim ,yatağa oturmuş bana bakarak " ejderha nerde " dedi.


       Önce şaşırdım ,sabah sabah küçük bir oyuncağı vardı ,ne zamandır ortada da yok ,bilmiyorum oğlum sonra bakarız dedim.Sonra aklıma geldi rüya görmüş olabilir dedim  ve sordum ,rüyandamı gördün diye ,evet dedi.
  
      Nasıl gördün dedim başladı rüyasını anlatmaya........

                                                     - Boya kitabı varmış,
                                                     - boyama yapıyormuş,
                                                     - ejderha resimlerini sarı ve pembeye boyamış,
                                                     - sonra ejderha kitaptan çıkmış,bartunun yanına gelmiş,
                                                     - beraber top oynamışlar,
                                                     - sonra kitabın içinde televizyon varmış,
                                                     - ejderha kitabın içindeki televizyona girmiş.....

        Aynen rüyasını böyle tek tek anlatmaya başladı ,ama çok şekerdi .Oğlum büyümüştü artık ve rüyasını hatırlayıp ,anneye ,babaya  anlatabiliyordu ,babası ve ben sabah sabah çok gururlandık .İnsanlık için küçük ,ama bizim için çok büyük tü bu anları yaşayıp ,mutlu olmak ......

      Birde yine anne işe gitme ama,ben seni çok özlüyorum demeye başladı ,ağlayarak ....Ben gitmek zorundayım oğlum ,akşama geliyorum zaten dediğimde ,ama geç geliyorsun dedi....:(

        Malesef dükkanı kapatıp ,eve gitmem 20:00 - 20:30 arası , neyse akşama babası yanıma getireceğini ve sonrada halasına gideceğimizi ,kuzeniyle oynayacağını öğrenince sesi çıkmadı.
   


                                                                           BEYZA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder