10 Ağustos 2010 Salı

BEN BİR ANNE'yim

             Her daim gülücük var ,oğlumun güzel yüzünde ,ağlasada ,mızırdasada ,gülücüğü eksilmez o ruh halinde bile.....
           Ben bir anneyim ,anneliği 18.EYLÜL.2006 da oğlumun doğumuyla tattım,o küçücük ,şirinlik abidesi küçük bebek bana anneliği öğretti ,belkide içimde gizlediğim bir annelik dürtüsü hep vardı,her anne gibi......
           Annelik nedir ?,Nasıl Anne olunur?,İyi Bir Anne Nasıl olur ?.....bir sürü sorular ,kimine göre mantıklı ,kimine göre mantıksız bir sürü cevaplar ....Annelik te, Yüreğinin Götürdüğü Yere Git mantığımıdır...
          Ben bir anneyim ,kendimce iyi bir anne,araştıran ,araştırdığını uygulamaya çalışan ,kimi zaman yeterli ,kimi zaman yetersiz bir anne.....Ama herşeyden önce oğlunu çok seven ,4 senesini   oğluna adayan  bir anne......
           Oğlu sayesinde anneve bebek sitelerinde çeşitli dost ve arkadaş edinen bir anne ....İyiki hayatımızdasın pamuk şekeri oğlum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder