10 Ağustos 2010 Salı

Geçmiş Pazar günü...

         Geçen pazar eski dostlarla topladık ,sohbet ettik ama ,doyamadık....Eşlerle ,çocuklarla bir öğlen buluşması ayarladık.....
 
        Bartu heycanlı tabi arkadaşlarıyla bir araya gelecek ,oynuyacak diye ....Sabah kalktı hadi teyzeye gidelim demeye başladı  ( bartunun teyzesinde toplaştık..:) ),tamam oğlum diyorum ,öğlen gidecez diyorum ,tamam diyor ama,10 dk sonra tekrar hadi gidelim demelere başlıyor...Neyse kahvaltımızı ettik,yemeğimizi yaptık,temizliğiizi yaptık ...Biraz dinleneyim diye oturunca hadi kalk gidelim demeye başladı...azıcık dinleneyi oğlum çok yoruldum dedim ,1 dk sonra hadi dinlendi kalk dedi...Kendim doğurmasam  bu çocuk 7 aylık diyeceğim ,okadar yani...:),

     Neyse hazırlandık gittik teyzeye ,baktıki kise gelmemiş ,evin içinde turladı ,teyzesinin kondüsyon bisikletie oturmuş ama ,inmeye cesaret sıpam...:),öyle böyle derken 25 senelik kadim dostumuz,eşi ve oğluyla geldiler,
oğlu ömer bu sene okula başlıyacak ,pek bir ağır abi edalarında,kendinden büyüklerle oynamayı seven sevili yumurcak ,oğlum evde  bir torba oyuncak hazırlamıştı  arabalardan oluşan ,biraz ağır abi ömerle zar zor oynadılar....
    
     Sonra 10 senelik dostumuz,sohbetin herdaim zevk aldığımız arkadaşım eşi,kızı ve yeğeniyle geldiler,kendisi pek sevilen bir hala olduğu için yeğenler sık sık kalır kendilerinde, kızımız cemresu 2,5 yaşında tatlımı tatlı ,şirin kibar tam bir küçük hanım, bartuya " cecep bapu " der ,ben recep bartu diye seslenince hemen taklidimi yapar ,şirine kendi yeğenlerim olsa ,ancak okadar severdim ikisinide ....

    Cemresuda 2 çanta oyuncak getirmiş ,boşaltıp biraz oynadılar ,sonra kızımızın uykusu gelince uyudu ,ağır abi kenarda izlemekle meşgul ,oğlum yalnız kaldı ,canı sıkıldı  hadi gidelim diye zırlamaya başladı,biraz oyaladık ,çay faslı derken baktık akşam olmuş ,küçük beyin ısrarlarıyla kalktık biraz şirinyerde turlayalım dedik,anneanneye gitmeden ...

    Arabaya bindik nerey gideceğimizi sordu sıpacık ,şirinyer deyince gözler kocaman açıldı,yaşasın oley nidaları yükseldi ve herzamanki gibi şarkılar söylenmeye başlandı....Babayla pazarlık yapıyor araba alalım diye daha gitmeden....

    Şirinyer Forbese vardık ,koştura koştura oyuncakçının yolunu tuttu.,ben tabi ıvır zıvır ,oyuncaklardan bıkmış bir anne olarak ,baka artık okula gideceksin ,araba alma ,çanta alacağım sana ,araba alırsan çanta almam dedim ama,kime dedim acaba...

    Oyuncakçıda 10 dk ,bütün oyuncakları göz ucuyla  süzdü ,bütün arabalardan var nerdeyse karar vermedi ,gitti geldi vaz geçti,tekrar döndü ....en sonunda uçakta karar kıldı ....

   Baba tişört aldı, anneye ayakkabı + bady ,oğluşa oyuncak uçak +  jetonlu arabaya bindi ,kısa alışveriş ,derken karnımız acıktı ,yemek yedik sonra anneanneye doğru yola koyulduk....

    Gündüz uyumamanın verdiği,üsütne yorgunluk eklenince recep bartu iyice zırlamaya başladı ,arabadan inmiyecekmiş ,anneanneye gitmiyecekmiş diye ...sonra  ikna çabalarımızla arabadan indi ,anneanneye gittik koşturdu ,oynadı ,dayısı gelince sözüm ona saklandı görmesin diye, ama ayaklar dışarda ,üsütnü örtmüş ,popo gözüküyor :),o sklandığını zannediyor ama,dayı geldi biraz öptü sonrada dayıya " çok kötü döverim seni " dedi .Nerden öğrenmiş çok ayıp diyorum ,ama sonrada elinde pense var " seni  keserim valla " demeye başladı....neyse konuyu fazla uzatmadık, ama gülesim var ,gülemiyorum yaptığı şeyi doğru sanasından korkarak....

    Uzun ve yorucu bir günün ardından evimize gittik ,gündüz uyumayan ve yorulan oğluş gece 24 te uyudu ,sabaha kadar mışıl mışıl....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder