13 Ağustos 2010 Cuma

DOĞAL YAŞAM PARKI


babaanne,dede,küçük hala ,büyük hala ,azra ,bartu...:)



tropik alandan papağanlar ,inanılmaz renler bayıldım onlara bakmaya doyamadım....:)



     İstanbul'dn iyiki görümcemler gelmişti tatiele,yoksa biz nerde doğal yaşam parkına gideceğiz .........gerçekten çok büyük bir alan ,yürümek inanılmaz yorucu ,bir okadarda zevkli ,3 saate tam gezilirmi bilmem,ama hayvan sayısı az bence ,yada bana öyle geldi bilmiyorum, bartucum yürümekten yoruldu,doğal olarak ,bana kucağına al demeye başladı biraz ben ,biraz dedesi aldı ama,öylede bize zor...

     Yürümiyeceksen otur dedim ,dedenlerle bizi bekle deyince kendine geldi ,kucak felan istemedi sonra....çocuk hayvanat bahçesi bölümünde ,tavşanlar,keçiler ve midilliler vardı ,biraz keçileri sevdi,tavşanlara yaprak yedirdi ,güzel olan bir tarafıda çıkışa  lavabo koymuşlardı ,çocuklar ellerini ykasın diye.....

    Filleri çok sven oğlum ,sabırsızlıkla fillerin bölümüne gitmek istedi ,ve 2 tane kocaman fili uzaktanda olsa gördü,arada bir fillere gelin buraya diye bağırdı,camekanlı yerlerde kurtları çok yakından görüd,sırtlanlarda öyle camekanlardan pek yakınlardı,ayılar yavrusuyla suyun içinde oynuyorlardı pek uzun baktı kuzucuk,birde taklitlerini yaptı

   Yılanlar ,timsahlar,maymunlar ve diğerleri bartunun ilgisini pek çekti ,büyük bir zevkle baktı hepsine .....


lemur maymunları ,tropik bir alanda yetişen ,onlar için ve bir kaç hayvan için tropik kapalı bir alan yapmışlar....



yakından bir lemur ....


azra,bartu ve lemurlar ....:)




tropik alandaki caretta caretta ve yavruları....:)





meşhur filler ,çok uzaklardı ama...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder